Regulamin
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady kampanii certyfikacyjnej „Lider komunikacji”.
- Organizatorem kampanii jest IRONTeam Sp. z o.o.
- Partnerami akcji są SUDER Sp. z o.o., Mentor S.A.
- Kampania prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Czas trwania kampanii jest nieograniczony. Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu kampanii w każdym czasie.
- Celem kampanii jest promowanie najwyższych standardów obsługi pacjenta w zakresie procesu komunikacji.
- Uczestnikiem kampanii może być każdy podmiot leczniczy w rodzaju świadczenia szpitalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zasady udziału w kampanii dostępne na stronie https://liderkomunikacji.pl/.
Przebieg kampanii
- Warunkiem udziału w kampanii jest:
- zgłoszenie przez podmiot leczniczy chęci udziału w kampanii;
- wypełnienie ankiety walidacyjnej;
- szkolenie personelu z zagadnień profesjonalnej komunikacji z pacjentem prowadzone przez Organizatora;
- implementacja systemu informatycznego GATEway oraz rozwiązań organizacyjnych zaproponowanych po przeprowadzeniu audytu w szpitalu;
- monitoring jakości pracy zespołu call center podmiotu leczniczego;
- akceptacja Regulaminu.
- Zgłoszenie udziału w kampanii należy przesłać za pomocą formularza kontaktowego na stronie https://liderkomunikacji.pl/kontakt/ lub mailowo na adres: info@liderkomunikacji.pl.
- Wypełnioną ankietę walidacyjną należy przesłać na adres mailowy info@liderkomunikacji.pl w terminie ustalonym przez Organizatora po zaakceptowaniu uczestnictwa podmiotu leczniczego w kampanii.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość i rzetelność informacji przekazanych w ankiecie.
- Wypełnione ankiety zostaną oceniona przez komisję powołaną prze Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji przekazanych w ankiecie.
- Podanie nieprawdziwych lub nierzetelnych informacji w ankiecie może skutkować wykluczeniem z kampanii.
Certyfikaty
- Organizator, na podstawie analizy ankiet i oceny jakości procesu komunikacji w podmiocie leczniczym, podejmuje decyzję o przyznaniu certyfikatów „Lider komunikacji – Profesjonalna obsługa pacjenta”:
- dla podmiotów leczniczych;
- dla zespołów call center.
- Wzory certyfikatów są chronione prawem autorskim. Organizator posiada wyłączne prawo do przyznawania certyfikatów.
- Podmiot leczniczy, któremu przyznany zostanie certyfikat nabywa nieograniczone terytorialnie prawo do korzystania z certyfikatów przez okres 3 lat od przyznania certyfikatów, na polach eksploatacji:
- Utrwalanie i zwielokrotnianie w całości albo w części – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, a także do wprowadzania dzieła do pamięci komputera oraz pamięci cyfrowych nośników mobilnych;
- Rozpowszechnianie w całości albo w części, w szczególności poprzez wprowadzanie do obrotu oryginału lub egzemplarzy, na których utwór lub jego fragmenty utrwalono, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- Rozpowszechnianie – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie lub nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy miał do niego dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym, w tym poprzez udostępnienie go w sieci Internet;
- rozpowszechnianie poprzez wielofunkcyjne przenośne urządzenia multimedialne.
- Wręczenie certyfikatów nastąpi po spełnieniu przez szpital warunków certyfikacji w ustalonym indywidulanie wcześniej terminie.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach kampanii jest Organizator. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do uczestnictwa w kampanii. Zasady przetwarzania danych osobowych określa „Polityka prywatności”.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda