Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach liderem komunikacji

call center Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach

SPZOZ w Puławach
Liderem komunikacji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach to pierwsza placówka medyczna w tym roku, która została laureatem kampanii „Lider komunikacji”. 17 maja na oficjalnym spotkaniu zarządowi oraz zespołowi rejestracji telefonicznej zostały przekazane certyfikaty potwierdzające osiągnięte wyniki.

call center Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach

call center Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach

Lider Komunikacji
Profesjonalna obsługa pacjenta

„Lider komunikacji” to ogólnopolska kampania skierowana do placówek medycznych, które w swojej pracy wyróżniają się wysokim poziomem jakości komunikacji oraz obsługi pacjenta. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz organizacyjnych uzyskały spójną strategię kontaktu z pacjentami, zapewniając ciągły dostęp do pomocy i informacji.

Wyniki telefonicznej rejestracji szpitala kluczem do sukcesu

W całym poprzednim roku do szpitalnego call center dzwoniono ponad 178 tys. razy. Z całej tej liczby udało się odebrać ponad 87%. Dodatkowo należy podkreślić, że 40% z nich zostało odebranych do 30 sekundy oczekiwania. Również sam średni czas trwania rozmowy z konsultantem telefonicznej rejestracji jest godny podziwu. Bowiem wyniósł zaledwie 1 minutę i 37 sekund. Wynik ten świadczy o efektywnym prowadzeniu rozmów, w czasie których pacjenci mogą szybko i skutecznie uzyskać potrzebną im pomoc oraz informacje.

call center Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach

9000
telefonów miesięcznie
96
procent skutecznie odebranych telefonów w skali miesiąca
40
sekund oczekiwania na połączenie z agentką

Relacja z przyznania certyfikatu

Zobacz relację lokalnych mediów z przyznania certyfikatu. Przekonaj się sam, co o korzyściach z nowego systemu oraz organizacji szpitalnego call center mówią osoby zaangażowane w jego powstanie – dyrektor szpitala oraz kierownik call center