Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Postępowanie z pacjentem niezadowolonym
Darmowy webinar dedykowany pracownikom ochrony zdrowia „Postępowanie z pacjentem niezadowolonym”. Jeśli jesteś pracownikiem rejestracji medycznej, to jest to spotkanie dla Ciebie! Na …
Jak skrócić czas oczekiwania pacjenta w rejestracji telefonicznej?
Długie oczekiwanie na linii może frustrować pacjentów, prowadzić do spadku zaufania do placówki oraz zmniejszenia liczby zarejestrowanych wizyt. Dlatego warto zadać sobie …
Jak ocenić skuteczność rejestracji telefonicznej pacjentów?
Odpowiadasz za efektywną organizację pracy tej jednostki, jednak większość telefonów pozostaje nieodebrana? A może nie wiesz nawet, ile telefonów tak naprawdę powinno …
Jak podnieść jakość obsługi pacjenta?
Pacjenci oczekują nie tylko wysokiego standardu opieki medycznej, ale również sprawnej, przyjaznej i efektywnej komunikacji na każdym etapie ich leczenia. Podniesienie jakości …
Jak przygotować wniosek o dotację dla szpitala?
Przygotowanie wniosku o dotację dla szpitala to proces złożony, wymagający dokładności i dogłębnej wiedzy na temat dostępnych źródeł finansowania. Dużą szansą na …
Dofinansowania dla branży medycznej. Kto może się o nie starać?
Dofinansowania dla branży medycznej to niezwykle ważny aspekt rozwoju sektora ochrony zdrowia. Dzięki wsparciu finansowemu możliwe jest przeprowadzenie modernizacji infrastruktury, zakup nowoczesnego …
Medyczny Voicebot w rejestracji szpitala. Przyszłość obsługi pacjenta
Medyczny voicebot to nowoczesne rozwiązanie, które rewolucjonizuje proces rejestracji w szpitalach. Niewielkim kosztem oraz nakładem pracy można wynieść proces obsługi pacejnta na …
System contact center. Funkcje, zadania, możliwości
System contact center. Funkcje, zadania, możliwości W dobie szybko zmieniającej się rzeczywistości także ośrodki ochrony zdrowia muszą zmieniać i dostosowywać się na …
E-mail w kontakcie z pacjentem. O czym warto pamiętać?
W komunikacji internetowej wiadomości mailowe nadal pozostają główną formą pozostawania w kontakcie z pacjentem. Narzędzie to posiada szereg zalet oraz usprawnień, które …