Wiedza
Materiały dla pracowników rejestracji medycznej
Baza wiedzy o zasadach pracy
rejestracji medycznej
• komunikacja z pacjentem
• organizacja pracy
• obsługa pacjenta w rejestracji
• zasady planowania i przygotowania
• komunikacja wewnętrzna
• wykorzystanie możliwości call center
Call center w placówce medycznej. Realia pracy i dobre praktyki
Ochrona zdrowia to specyficzna branża. Działanie w jej obszarze wymagają empatii, troski i dyskrecji. Uchybienia w tych dziedzinach mogą sprawić, że pacjent …
Rejestracja w przychodni. Jak ją usprawnić?
Rejestracja do lekarza dla wielu pacjentów jest trudnym doświadczeniem. Nadal może kojarzyć się z kolejkami oraz nieprzyjemnym i niezbyt pomocnym personelem. Jednak …
Komunikacja z pacjentem. Najważniejsze zasady
Komunikacja z pacjentem. Najważniejsze zasady Kontakt z pacjentem to podstawa codziennego funkcjonowania każdej jednostki ochrony zdrowia. Nie ogranicza się ona jedynie do …